ANKARA (AA) - Milli atıcılar Şevval İlayda Tarhan ile Sertaç Yıldırım, Avrupa Ateşli Silahlar Şampiyonası'nda 25 metre tabanca düet kategorisinde üçüncü oldu.

Türkiye Atıcılık Federasyonunun açıklamasına göre Hırvatistan'ın Osijek kentindeki şampiyonada Türkiye'nin ilk madalyasını, Şevval İlayda Tarhan-Sertaç Yıldırım ikilisi kazandı.

Fenerbahçe Kulübünün olağanüstü seçimli genel kurulu
Fenerbahçe Kulübünün olağanüstü seçimli genel kurulu
İçeriği Görüntüle

25 metre tabanca düet kategorisinde Türkiye'yi temsil eden Şevval İlayda Tarhan ile Sertaç Yıldırım, bronz madalya elde etti.

Türkiye'nin 11 sporcuyla katıldığı şampiyonada milli atıcılar, müsabakalarını 14 Mayıs'ta tamamlayacak.

Kaynak: AA