BİNGÖL (AA) - Bingöl'de kontrolden çıkarak lokantaya giren otomobildeki 5 kişi yaralandı.

Milli Savunma Bakanı Güler ve İçişleri Bakanı Çiftçi bir araya geldi
Milli Savunma Bakanı Güler ve İçişleri Bakanı Çiftçi bir araya geldi
İçeriği Görüntüle

N.Ş. (43) idaresindeki 23 ACK 385 plakalı otomobil, Bingöl-Elazığ kara yolunun Yado Çeşmesi mevkisinde kontrolden çıkarak yol kenarında bulunan lokantanın içine girdi.

Kazada, otomobildeki 5 kişi yaralandı. İhbar üzerine bölgeye 112 Acil Sağlık ve polis ekipleri sevk edildi.

Yaralılar, ambulanslarla Bingöl Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.

Kaza, lokantanın güvenlik kamerasınca kaydedildi. Görüntülerde, virajı alamayan aracın yoldan çıkarak lokantaya girmesi yer alıyor.

Kaynak: AA