BURDUR (AA) - Burdur'un Bucak ilçesinde badem ağaçları şubat ayında çiçek açtı.

Türkiye'nin büyük bölümünde soğuk hava etkili olurken, ilçede mevsim normallerinin üzerinde seyreden hava sıcaklıkları nedeniyle bazı badem ağaçlarının çiçek açması güzel görüntü oluşturdu.

GÜNCELLEME - Filyos Çayı'na düşen CHP Karabük İl Başkan Yardımcısı Erten'in cansız bedenine ulaşıldı
GÜNCELLEME - Filyos Çayı'na düşen CHP Karabük İl Başkan Yardımcısı Erten'in cansız bedenine ulaşıldı
İçeriği Görüntüle

İlçeye bağlı Kocaaliler Beldesi, Demirli, Kargı ve Çobanpınar köylerinde çiçek açan badem ağaçlarını cep telefonlarıyla görüntüleyen ziyaretçiler, hatıra fotoğrafı çektirdi.

Kaynak: AA