KIRKLARELİ (AA) - Kırklareli'nde hava sıcaklığının artmasıyla badem ağaçları çiçek açtı.

Kızılcıkdere köyü yakınlarında ağaçların dallarını kaplayan çiçekler, tarım alanlarında güzel görüntüler oluşturdu.

Arıların da açan çiçeklerden polen topladığı görüldü.

Bazı vatandaşlar ağaçları cep telefonlarının kameralarıyla görüntüledi.

Peru'da devlet başkanı seçiminin 2. turunda sağcı aday Fujimori önde gidiyor
Peru'da devlet başkanı seçiminin 2. turunda sağcı aday Fujimori önde gidiyor
İçeriği Görüntüle

Vatandaşlardan Mehmet Çıldır, AA muhabirine, havaların ısınmasıyla ağaçların çiçek açmaya başladığını söyledi.

Havanın ısınmasıyla doğanın canlandığını ifade eden Çıldır, badem ağaçlarının çiçek açmasıyla tarım alanlarında seyrine doyumsuz manzaralar oluştuğunu kaydetti.

Kaynak: AA