TOKAT (AA) - Tokat'ın Turhal ilçesinde köylüler, 61 yıldır 'şükür duası' yapıyor.

Çivril köyünde mayıs ayının ilk haftasında yağmur ve şükür duası yapılıyor. Daha sonra köylülerce büyük kazanlarda pişirilen kavurma, pilav, çorba ve helva misafirlere ikram ediliyor.

Milli Savunma Bakanı Güler ve İçişleri Bakanı Çiftçi bir araya geldi
Milli Savunma Bakanı Güler ve İçişleri Bakanı Çiftçi bir araya geldi
İçeriği Görüntüle

Köy Muhtarı Sinan Karaaslan, yaptığı açıklamada, köylerinin 250 hane olduğunu ve bu seneki yemek için 3 büyükbaş ve 13 küçükbaş keserek ikramlık yemekleri hazırladıklarını söyledi.

Köy halkından ve dışarıda yaşayan köylülerinden mevlit için yardım ve malzeme topladıklarını belirten Karaaslan, 'Yıllardır her yıl yapılan yağmur duamız, şükür duamız ve bereket duamız. İmece usulü yaptığımız yemeğe herkesi davet ediyoruz. Bunu her yıl mayıs ayında yapıyoruz.' dedi.

Şükür duasına, AK Parti Tokat Milletvekili Mustafa Arslan ve vatandaşlar katıldı.

Kaynak: AA