ANKARA (AA) - Milli para masa tenisçi İrem Oluk, Brezilya'da düzenlenen Dünya Para Challenger Masa Tenisi Serisi'nin Sao Paulo ayağında altın madalya elde etti.

Düzce'de taraftarlar Aziz Yıldırım'ın Fenerbahçe Kulübü Başkanlığına seçilmesini kutladı
Düzce'de taraftarlar Aziz Yıldırım'ın Fenerbahçe Kulübü Başkanlığına seçilmesini kutladı
İçeriği Görüntüle

Türkiye Masa Tenisi Federasyonunun açıklamasına göre Sao Paulo kentindeki organizasyonda sınıf 4-5 tek kadınlar kategorisinde müsabakalar yapıldı.

Finalde karşılaştığı Şilili rakibi Tamara Leonelli'yi 3-0 yenen İrem, şampiyon oldu.

Kaynak: AA