Milli Savunma Bakanı Güler ve İçişleri Bakanı Çiftçi bir araya geldi
Milli Savunma Bakanı Güler ve İçişleri Bakanı Çiftçi bir araya geldi
İçeriği Görüntüle

ARDAHAN (AA) - Kar nedeniyle yaklaşık 4 aydır kapalı bulunan Ardahan-Ardanuç kara yolu, çalışmaların ardından ulaşıma açıldı.

Kenti Karadeniz'e bağlayan Ardahan-Ardanuç kara yolunun ulaşıma açılması için 25 Mart'ta Bülbülan Geçidi bölgesinde başlatılan karla mücadele çalışması tamamlandı.

İş makineleriyle yürütülen çalışmaların ardından yol ulaşıma açıldı.

Karayolları 183. Şube Şefliği, yolun açılmasına ilişkin ilgili kurumları bilgilendirdi.

Yolun kapalı olduğu dönemde bölgeye gitmek isteyen sürücüler, Ardahan-Şavşat güzergahını kullanıyordu.

Kaynak: AA